Volleybalvereniging Renswouw

Welke volleyballer is nou niet een beetje trots op onze Henk-Jan Held en Maarten van Garderen; Renswouwse Oranjespelers.

Natuurlijk zijn we niet minder trots op alle andere leden en teams! Volleybal Renswouw is een kleine vereniging voor jong en oud, de jongste speler is bijna 6 en de oudste speler dik in de 60. In een kleine vereniging blijft iedereen een belangrijke schakel om een volledige teams te blijven vormen. Er kan gespeeld worden op diverse niveau’s, van beginnend,  recreant tot wedstrijdspeler. De speelavonden zijn hoofdzakelijk op de maandag de dinsdagavond en zowel op vrijdagavond als zaterdag worden er thuis competities gespeeld. De volleybalvereniging is aangesloten bij de Nederlandse Volleybalbond NeVoBo.

Naast volleybal is er ook tijd voor gezelligheid en ontspanning met bijvoorbeeld de afsluiting van het seizoen met eindfeest en een beachvolleybaltoernooi. Het eind feest en het beachen wordt elk jaar weer door een ander team georganiseerd. Ook het oliebollen toernooi is een jaarlijks terugkomende activiteit. Voor de mini’s en de jeugd is er een feestcommissie die het sinterklaasfeest organiseert en aan het eind van het seizoen een kamp.

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!