GYMNASTIEK

Bij de Gymnastiekvereniging kunnen de allerkleinsten terecht op ouder- en kindgym. Van 4 tot 18 jaar ben je welkom bij de recreatiegym, waarna je kan doorstromen naar het Sportuurtje. Voor de ouderen hebben wij een ouderengroep: Meer bewegen voor ouderen. Verder hebben we ook nog Aerobics – steps de Turnselectie .

Alle generaties zijn dus welkom bij onze gymnastiekvereniging. Gymnastiek wordt gegeven op diverse niveaus van recreant tot wedstrijdturner. Er kan meegedaan worden aan wedstrijden, zoals de onderlinge wedstrijden of wedstrijden op plaatselijk of regionaal niveau.

De vereniging is aangesloten bij de KNGU, Koninklijke Nederlandse Gymnastiek Unie