Contributies

Inschrijfgeld   € 15,00 Eénmalig

Rustend lid   € 15,00
2 sportonderdelen p.p. + € 100,00 + € 120,00

De contributie is inclusief de bondscontributie/competitietoeslag. Verdere spelregels behorend bij ons lidmaatschap staan vermeld op de pagina lidmaatschap.
Bovenvermelde contributies betreffen jaarbedragen. De uiteindelijke inning van de contributie vindt plaats op kwartaalbasis.
Voor het aangaan van een lidmaatschap mag je hier het online formulier (ledenkaart) invullen.

AVG / GDPR

Wellicht heb je al eens gehoord over de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG), ook wel bekend onder de Engelse naam General Data Protection Regulation (GDPR). Simpel gezegd zorgt deze nieuwe Europese privacywet ervoor dat jouw gegevens per 25 mei 2018 nog beter worden beschermd. Ook binnen de Sportvereniging Renswouw hebben daarom het Privacybeleid voor onze leden en betrokkenen aangepast.
Transparantie over het gebruik van jouw gegevens wordt steeds belangrijker. Wij zullen je daarom meer informatie geven zodra (en hoe) wij jullie data voor specifieke (marketing)doeleinden gebruiken. Ook hebben we beschreven en gedocumenteerd wat de nieuwe rechten zijn binnen onze Sportvereniging met betrekking tot de verwerking van jullie persoonsgegevens. Meer hierover weten? Neem dan contact op met het bestuur van Sportvereniging Renswouw.
Binnen je lidmaatschap bij Sportvereniging Renswouw streven wij erna enkel informatie te sturen welke voor jou relevant is. Hiermee houden we het aangenaam en makkelijk. Heb je bepaalde specifieke communicatievoorkeuren; Neem dan contact op met het bestuur, zodat we aanpassingen kunnen maken daar waar nodig.