Dames recreatie

Recreatie volleybal

Naast de Nevobo competitiespelende dames en herenteams heeft volleybalvereniging Renswouw 3 recreatieteams. Recreatievolleybal is voor volleyballers die graag trainen en soms wedstrijden willen spelen. De training van 1,5 uur, bestaat deels uit techniek en balvaardigheid en een onderling partijtje volleybal.  Niet alleen de kwaliteit maar ook de gezelligheid speelt een belangrijke rol in deze teams.

Recreatie maandag -dames

Op maandagavond traint het team met de meeste leeftijdsjaren en ervaringsjaren! Het is een gezellig team dat wekelijks een leuk balletje slaat en daarbij de nodige sociale contacten onderhouden. De training bestaat uit een warming-up, inspelen en een paar potjes volleybal tegen elkaar. Het team bestaat uit hoge dertigers tot en met sportieve dikke 65 plusser. De recreatie dames is een stok achter de deur voor een sportieve 1.5 uur beweging. De training wordt afgesloten met een drankje in het sportcafé. Belangstellende, kom gezellig in teamverband met ons sporten!

Recreatie dinsdag - dames en heren

Op dinsdag bestaat de volleybaltraining uit conditietraining, volleybaltechniek met als doel een goede prestatie in de competitie. De dinsdag recreatieteams strijden mee in de Scherpenzeelse en Woudenbergse competitie. Deze regionale competitie heeft op jaarbasis 6 speelmomenten. Daarnaast doen de dames mee met de regionale REVOBA competitie. Het verschil tussen de maandag en dinsdag recreatieteams zit voornamelijk in het wedstrijdelement op dinsdagavond is meer competitiviteit in het recreatievolleybal.

Interesse ?

Nieuwe leden zijn altijd welkom, het team leert je de kneepjes van volleybal! Komen langs of stuur een E-mail: [email protected] en we nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.