Sponsoring

Sponsoring bij Sportvereniging Renswouw; Voor u een vergroting van uw (sportieve) naamsbekendheid en een maatschappelijke bijdrage aan de lokale en regionale sport. Voor ons een aanvullende inkomstenbron om met onze Renswouwse omnisportvereniging weer een stap te maken.

Sport- en spelplezier is onbetaalbaar ….. voor de rest hebben ook wij sponsoren nodig ! Uw betrokkenheid bij onze S.V.Renswouw wordt op prijs gesteld en als wederdienst hopen wij u er veel positieve naamsbekendheid voor terug te geven.
Onze sponsormogelijkheden hebben we in een drietal pakketten gegoten, welke in onze sponsormatrix terug te vinden zijn.  Op verzoek sturen we u deze matrix graag toe.

Zichtbaarheid in een aantal smaken, waarbij we altijd open staan om uw specifieke wensen samen te bespreken.

([email protected] - 06-3865 1881)