Volleybal iets voor jou?

Kom gewoon eens langs!

Heb je interesse en wil je graag volleyballen, je bent welkom!
Volleybal is een veelzijdige sport: Goed voor je conditie, voor je souplesse en explosiviteit, je moet springen, passen, slaan, duiken, en je techniek is ook belangrijk.
Volleybal is een teamsport, je moet elkaar in het spel betrekken, individuele acties worden niet op prijs gesteld, je hebt elkaar nodig.

Volleybalvereniging Renswouw heeft veel teams wellicht is er een goede plek voor jou! We hebben de mini’s,  jeugd, senioren teams (dames en heren) en recreatie teams (dames en heren). Deze teams spelen op diverse niveaus in verschillende leeftijdscategorieën. Onderen het kopje teams op deze website staat een overzicht van onze huidige teams

Je bent van harte uitgenodigd om 3 trainingen bij te wonen bij een team waar jij het beste bij past.