SPORTIEF & VITAAL RENSWOUDE

Renswoude Vitaal !

Sinds 1 februari is het lokaal sport- en vitaliteitsakkoord Renswoude opgeleverd. Dit lokaal sport- en vitaliteitsakkoord Renswoude is het resultaat van een intensief proces van samenwerking tussen diverse partijen uit de gemeente Renswoude. Niet alleen sportaanbieders, zorg, gemeente, onderwijs, maar ook actieve inwoners hebben meegedacht.
Tijdens dit proces is naar voren gekomen dat er behoefte is aan een website waar informatie op komt over het akkoord en de projecten hiervan. Naar aanleiding hiervan is de website Renswoudevitaal opgericht.

Op deze website kunt u alles vinden over het lokaal sport- en vitaliteitsakkoord, het kernteam, organisaties die hieraan bijgedragen hebben, de projecten die hieruit voortkomen en hoe u hieraan deel kunt nemen. De uitwerking en uitvoering van ons akkoord is een continue doorlopend proces; De informatie op deze website zal dan ook regelmatig verder worden uitgebreid!

Voor verenigingen is er een aparte sectie waar van alles te vinden is over trainingen/cursussen voor bestuursleden, vrijwilligers en trainers.
Mist u bepaalde informatie, kunt u bepaalde informatie niet vinden of heeft u vragen? Laat dit dan weten aan buurtsportcoach Caroline van der Helm, door te mailen naar:

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!