Ledenkaart

Bij onze afdeling gymnastiek is er keuze uit meerdere sportonderdelen. Ik schrijf mij in voor:

Door het verzenden van dit formulier verklaar ik akkoord te gaan met de door de vereniging gehanteerde contributieregeling en algemene voorwaarden en verleen hierbij tot wederopzegging machtiging aan Sportvereniging Renswouw om contributie af te schrijven. Bij uw bank wordt hiermee doorlopend een bedrag van uw rekening afgeschreven overeenkomstig de opdracht van Sportvereniging Renswouw.

Contributies (per kwartaal) en bondscontributie (per kwartaal) worden via AUTOMATISCHE INCASSO afgeschreven.

Toestemmingsverklaring:

Voor het goed functioneren van onze sportvereniging willen wij u graag (laten) informeren over de vereniging, sportactiviteiten, wedstrijden en dergelijke. Ook willen we wedstrijduitslagen en soms foto’s en filmpjes van u of uw kind (<16) op de website, facebook en eventueel in de plaatselijke krant plaatsen. Met dit formulier vragen wij u toestemming om ook uw gegevens hiervoor te gebruiken.

(verder: ondergetekende) aan Sportvereniging Renswouw (verder: SVR) de volgende toestemming inzake mijn gegevensverwerking:

Publiceren van foto en/of videomateriaal door SVR van mij of mijn kind (<16) op de website, facebook-pagina en/of plaatselijke krant. Het volledige foto- en videoprotocol vindt u terug in onze privacyverklaring op onze website.

Gebruik van mijn email en telefoonnummer door SVR voor het ontvangen van informatie over SVR, oproepen voor vrijwilligerswerk binnen SVR en andere vereniging gerelateerde informatie.

SVR mag mij gedurende 15 jaar na beëindiging van mijn lidmaatschap benaderen voor bijvoorbeeld een reünie of bijzondere gebeurtenis.

* = verplicht