Sporthal De Hokhorst

De thuisbasis voor al onze sportonderdelen is ‘Sporthal De Hokhorst’.

Sinds jaar en dag ons vertrouwde thuishonk op het adres: Hokhorst 1 in Renswoude. Begin 2019 heropend en grotendeels in een nieuw jasje gestoken, nadat medio 2018 bij werkzaamheden brand was ontstaan.

Een Cruijffiaans gezegde luidt: "Ieder nadeel heb z'n voordeel". Zo geldt dit ook voor onze verfraaide thuisbasis. Door de opgelopen schade zijn n.l. de nodige onderdelen; zoals zaalvloeren, plafonds en verlichting, geheel vernieuwd.
Onze gastheren Evert & Hans ontvangen je hier al jaar en dag met open armen. Dit is na de brand overigens niet veranderd.

In Sportcafé De Hokhorst kan een hapje en een drankje genuttigd worden. Met onder andere de befaamde kippekluifjes,  een groot assortiment aan sportdranken en diverse bieren (op de tap en de kaart) zal het hier aan niets ontbreken voor een goed "evaluatiegesprek".