Hoofdbestuur

Het hoofdbestuur van onze omni-sportvereniging wordt gevormd door vrijwilligers vanuit onze drie sportonderdelen.

Mariska van Voorthuizen Penningmeester
Thieske van Doorn Afdeling Gymnastiek
Herald Aantjes Afdeling Badminton
Bart van Garderen Afdeling Volleybal
Bianca van Hal  Afdeling Volleybal
Maarten Bouman Voorzitter
vacant PR & Communicatie

Momenteel is de functie voor PR / Communicatie vrijwilligers nog vacant binnen ons bestuur. Mocht je daar meer informatie over willen ontvangen, neem dan geheel vrijblijvend contact op met één van de bestuursleden ([email protected]).

Het bestuur is altijd op zoek naar uw mening, maar ook naar nieuwe input en ideeën. Wil/kan je iets betekenen voor de vereniging, of zijn er andere zaken die aandacht nodig hebben, neem dan contact op met ons … “De deur staat open!