Aerobics

Aerobic/steps

Een heerlijke combinatie: muziek en bewegen.

Vind jij dat ook? Kom dan op woensdagavond naar De Hokhorst. Van 19.30 – 20.30 uur kan je daar lekker bewegen op muziek.

De ene week aerobics en de andere week steps, dus ook nog eens afwisselend. Zo werken we samen aan onze conditie, maar ook aan balans, sterkere (buik)spieren etc. De sportles staat onder leiding van Miranda van Hardeveld.
Daarnaast vinden we ook gezelligheid belangrijk, 1x per maand sluiten we de les af in het sportcafé.

Lijkt het je leuk om het eens te proberen, kom dan geheel vrijblijvend naar De Hokhorst of neem contact met ons op.

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!